divendres, 1 de maig del 2020

DIVENDRES 1 DE MAIG ...

🎉Sí, avui celebrem el dia del treballador/a...

I hem pensat: Carai! Els nostres volcans SÍ que en sĂłn de treballadors i treballadores!!!!!

Per tant, avui Ă©s un dia diferent...🌈🌈

👉Un dia per valorar l'esforç d'estar a casa i seguir aprenent.
👉Un dia per adonar-se que esteu fent molt bona feina.
👉Un dia per sentir-se orgullĂłs i orgullosa de tot allĂČ que esteu aconseguint! 
🎈I tambĂ© un dia per pensar i somiar amb allĂČ de... Quina feina t'agradaria fer de gran? QuĂš Ă©s allĂČ que et faria mĂ©s feliç?

I el nostre reconeixement tambĂ© Ă©s per vosaltres, famĂ­lies! Sabem que aquests dies les vostres feines han crescut de manera desmesurada. Ànims per continuar endavant!


AquĂ­ us deixem un vĂ­deo on en Joan Turu ens explica com Ă©s la seva feina d'il·lustrador. De feines n'hi ha un munt i moltes que encara s'han d'inventar!!

Esperem que el gaudiu .... BON CAP DE SETMANA!

                                    MÒNICA i ROGER







2 comentaris:

  1. Hola.
    Jo vull dir que no m’agrada dibuixar perĂČ per el concepte que tinc de dibuixar.
    Ara que he vist les diferents maneres de fer-ho com la taula grĂ fica m’ha despertat interĂšs.

    ResponElimina
  2. Hola
    A mi m'agrada molt dibuixar (encara que no ho faig molt be), jo no s'avia que hi havia tantes maneres de fer un dibuixa. M'ha agradat molt el video.
    Gracies.
    Fins aviat!!!
    Noa DĂ­az.

    ResponElimina