dilluns, 4 de maig del 2020

SETMANA DEL 4 AL 8 DE MAIG

Us recordem les hores de les vídeoconferències d'aquesta setmana!

AMB TUTORS: Divendres a les 11h!! 

Aquesta setmana us proposem que us connecteu a les dues trobades tots aquells que pugueu!! No farem grups!

Ah, i a la trobada del divendres us convidem a portar posada alguna disfressa o algun complement!!!! Ho vau proposar vosaltres! Ho passarem bé!


NOTA IMPORTANT!

LLEGIU BÉ LES INDICACIONS QUE US DONEM A CADA ACTIVITAT I INTENTEU RESPECTAR-LES. ( si van al moodle, si les heu de compartir pel drive, si les heu de penjar en una presentació, etc!)

SERÀ MOLT MÉS PRÀCTIC I ÀGIL PER TOTS I TOTES.
DILLUNS 4
DIMARTS 5
DIMECRES 6
DIJOUS 7
DIVENDRES  8

Català
Al Moodle




Música


Matemàtiques


Medi Natural





Art 
Enllaç al moodle
bodegó i activitat lliure

Educació en Valors
Enllaç al moodle

Informàtica
Scratch  
Science
KAHOOT NOU

Medi Social

Nova activitat
del vostre país
al moodle!

Recordeu acabar treball El meu carrer i diapositiva sobre el país!

12 comentaris:

  1. MONTSE no em deixava escriure en el kahoot i el meu nom per defecta és: AgentGirafa

    ResponElimina
  2. el meu nom de saience kahoot es melodicfinch

    ResponElimina
  3. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Bon día Monica, no puc entrar al enllaç del moodle per fer la tasca avaluable de naturals.

    Gracies, Lucas

    ResponElimina
  5. sagrada molt apuesta manera da neura els deures i ja els e fet tots

    ResponElimina
  6. D'aqusta manera m'ha sigut molt més fàcil, gràcies!!!

    ResponElimina
  7. Hola Monica,no puc entrar a l'enllaç de plastica del moodle em pots ajudar?

    ResponElimina
  8. No m'ha agradat que pugessiu un video de mi a youtube per lo de educació física

    ResponElimina
  9. hola Mònica, no hi plàstica al moodle.

    ResponElimina
  10. hola una altre vegada, ja ho he trobat al drive.

    ResponElimina